Vizita in HD – ziua 2

Sambata pe 2 mai ne-am intalnit la Hotel Sarmis sa reluam vizita in HD. De data asta organizatorii ne-au dus la Colegiul National Sportiv „Cetate” Deva sa urmarim ceva inedit. Antrenamentul fetelor sub 14 ani din lotul national de gimnastica.

Am intrat in sala imensa de antrenament si organizatorii le-au facut cadou fetelor un tort si le-au multumit pentru efortul lor imens. Antrenoarea apoi ne-a povestit cum fetele se antreneaza cate 6 ore pe zi. Asta cred ca ne-a facut pe toti de fata sa ne gandim putin. Nu neaparat ca nu facem la fel de mult efort fizic pe saptamana cat fac ele intr-o zi, dar idea de ambitie impinsa la limite pentru un vis.

Aceste fete vin din toate colturile Romaniei pentru a demonstra ca visele pot deveni realitate daca vrei sa depui destul efort. Eu personal m-am simtit inspirat si putin motivat pentru ca faceau toate exercitiile sa para atat de usoare. Sunt sigur ca pot si eu sa alerg 10 metri sa prind viteza si apoi sa fac un triplu salt in aer. Floare la ureche. Sa nu mai zic de bârnă.

Sa nu uitam 🙂

Dupa vizita noastra la Colegiul National Sportiv „Cetate” Deva ne-am intreptat inspre telecabina sa urcam pe cetate. A da, tin sa mentionez ca ploua. Ajunsi la telecabina, am dat de o coada imensa, ceea pentru mine e ciudat pentru ca nu stiam ca localnicii sunt asa de pasionati de vizita pe cetate. Nu erau localnici. E doar turismul care merge bine, chiar daca cetatea e in renovare. De abia astept ca lucrarile sa fie finalizate sa aud devenii mei cum se plang  de una si de alta. Ca inainte era mai bine, ca nu le place lemnul care a fost folosit pentru scari, ca a durat prea mult si ca vremea e nasoala.

De fiecare data cand vin cunostiinte din afara orasului le recomand sa viziteze cetatea pentru ca privelistea e excelenta si ziua si noaptea, fie senin sau vreme ploaioasa.

Dupa cetate, am mai fost la muzeul de langa parc.Recomand vizita cu ghid pentru ca e cu totul alta experienta 🙂

Au terminat de renovat si lapidariul 🙂

Ca localnic, turismul local e mult mai distractiv cu un grup de prieteni 🙂

Ni se facuse foame. Sosise si timpul sa ne indreptam inspre Dublin Pub & Outdoor sa luam masa cu primarul Devei – Petru Marginean si Mihai Leu 🙂

Mancarea a fost foarte buna si compania a fost la fel de buna. L-am intrebat pe domnul primar despre problema transportului local deoarece nu o prea ducem bine in Deva la capitolul acesta. Sincer, problema e foarte complicata. Ca sa fac o comparatie, lupta pentru un transport comun modern la noi in oras  e un fel de Urzeala Tronurilor si suntem de abia la prima carte.

A urmat programul de voie pana seara, cand am fost backstage sa vorbim cu Smiley inainte de concert. A fost genial. In primul rand pentru ca am fost 20+ oameni care au navalit asupra omului care nu stia cine suntem. Apoi Sebi l-a abordat pe un domn cu basca si mi-a cerut sa il sun, se ii arate soneria. Surprins a fost Sebi cand am aflat eu ca nu ii aveam numarul. Domnul cu basca s-a nimerit a fi nimeni altul decat Don Baxter. Care spre surprinderea lui Sebi nu stiam cine e. A trebuit sa-mi fredoneze piesa cu „Eu stau degeaba, tu stai degeaba” ca sa fie din nou surprins ca nu stiu piesa. Dar stiam totusi piesa cu Viata Buna de la La Familia.

Dupa pozele cu Smiley ne-am retras la Hotel Sarmis unde Sebi l-a invitat pe Don Baxter. Am stat pana noaptea tarziu la povesti si vizita mea in HD s-a incheiat cu râsete si voie bună 🙂

Multumesc lui  Sebastian şi Denisa Bârgău şi lui Călin Bobora pentru ca au organizat un eveniment foarte reuşit, unde am intalnit oameni frumosi din toata tara: Gigi Ţepuş, Alex Damian şi Vaca VerdeRoxana, Petra şi Alex Farca, Daniel Mitre, Tudor Popa, Diana RibanaCristian Florea, Brigitta Saszet, Vlad IlaşDiana şi Dani Slav, Simona Niculescu, Radu NiculescuAdriana Şandru, Adriana Lazăr, Mihai Brânda, Raul Nicolae Malea, Călin Male şi Irina Manole si am vizitat impreuna plaiuri hunedorene.

Vizită în HD 2015 este un eveniment organizat de Denisa şi Sebastian Bârgău şi Călin Bobora. Proiectul este sponsorizat de Fermele Ado, Gourmetgift, AquaSaraHotel Sarmis Deva, Aeroclubul Deva şi este susţinut de Primăria Oraşului Simeria şi Primăria Oraşului Deva.

2 Comments

Adaugă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Citeşte Articolul Precedent:
Vizita in HD Ziua 1 – Parcul din Simeria si Castelul din Hunedoara

Dupa vizita la fermele ADO, ne-am indreptat spre Parcul Dendrologic din Simeria. 70 de hectare de plante exotice si locale...